du slänger ner en nyckeln i från i köket jag bor 4 trappor upp och du är välkommen in .

Hejsanhoppsan :)
nu hamnade jag på blogg.se så tänkte attt jag likagärna kunde blogga :)
har inte bloggat på ett tag men det har vart härligt har badat och gått i sommaskola firat farmor som fyllde 70 lekt med Emma vart med kompisar
just idag har jag lekt med Emma , sedan cyklat till Lollo badat och solat +pratat :)  sedan hem för att äta oxfilé det va grymt gott :P
pappa och jag har det mysigt och ska titta på film tror jag but i dont nooow  :P
Juste ! jag har fiskat kräftor haha  det va grymt mysigt och kul bodde i en stuga utan för arboga i gårdhammra . vi fiskade lite över 6kg kräftor :)
Hoppas att alla har det bra för det har jag det !
hehe :) från förra året ithink

härlig dag med ERika :D

Heej :)
Blev inte ngn film vi satt och prata och dunka musik :)´trevligt trevligt :P
NU är losan här oxå :) vi ska äta laxburgare och klyftpotatis gooot :D
Är inne på den datan i biljardrummet asså inte  en bärbar en sån stor med skärm ;) och där har jag webbcamera men det funkar typ inte i min data :/

Erika och jag cyklade till campingen och köpte glass och kolla om det va några snygga boys där men det va det icke :( och alla är ju typ tyskar ;)
Är inte alls tggad för i morron men får ju betalt så det är ju bara jobba dom 2 timmar som ä inte långt men änd ;)

Hörs sen

PUSSSSS

seeeg daaag

Hej ,
Har kommit hem från sommarskolan nu eller det va ett tag sen , har ätit lunch .
Sommarskolan gick väääldigt seeegt i dag , men gjorde klart mina uppgifter :)
ska försöka ladda in alla mina600 bilder på datan men eftesom jag inte har någon plats på datan så får jag lösa det på ett annan sätt .
Om ett tag ska jag ner till Erika vi ska kolla på film tror jag det regnar juu :(
kanske bloggar senare :)
Puss
hehe jag ahde kort håår :)

snart mot sommarskola

Hej:)
om ett tag kommer Taxin och hämtar mig , det är ju inte värdens roligaste att gå i sommarskola när det är bra väder ute :/ får väll hoppas att det är lika bra när jag kommer hem igen :)
idag åker sanna hem för att gå på skarasommarland med Nisse och hans systersbarn jag vill ju oxå följa med men har ju skola :(
men nu måste jag äts frukost
PUSS♥

bildlöst inlägg

Hejsan.
Skolan gick bra idag , var inte så tråkigt som jag trodde . Dom hade gjort placeringar så att med Emelie , Simon, Oscar och MAttias . fick ett papper med förkorta och förlängA  det gick bra
När jag kom hem va jag med Erika vi dunkade FEST HOS MANGE  ;) och senare va vi med Johan , va väldigt kul hahahah skratta hela tiden ;D
i morron blir det sommarskola oxå ...
snart kommer mamma och hon ska äta middag hos oss mysigt vi ska grilla muuums :D
bloggar sen eller i morron PUSSS

sommarskola

SAKNAR ER !!!! <3
Hejsan
Är såå sjuknervös för i morron gaaaah jag tror jag döööör
men taxin kommer och mäntar mig på uppfarten kvart i 10 så behöver ju ändå inte då upp allt för  tidigt :D
hoppas att det inte är så läsigt poch tråkigt , men Malin säger att man får olika uppgifter på det man behöver träna på och att man får prata lite ;) fast det kunde bli litelite långtråkigt men lektionerna är ju inte så långa och vad fan gör det att jag gör lite uppgifter , kommer ju tjäna pengar på det 1000 kronor om inte mer ;) jag komme ju bli godkänd i matte i 8 om jag går (hoppas jag)
JAg slutar ju klockan 12 :D
på kvällen kommer mamma på middag mysigt mysigt :)
Tror jag ska "koppla" ihopp bloggen me facebook ;) kanke lite fler läser om mittt ointresanta liv haha ;)
men ska väll fortsätta tagga för i morron nu ;)
Önska mig lycka till ;O
Puss

tack för ni finns ! <3

Har kommit hem nu och min underbara syster har oxå kommit .
tänker på alla dom i norge usch fy f*n vad hemskt :'(
Och i morron ska jag träffa min underbaraste bästa bästis i hela värden som är sör som socker ! <3
Tack för du alltid finns för mig ! <3
Ska nu kolla på fiulm med syster
PUSSS

hemma (eller på singö) från fantastiska dagar på åland

Hej
Har kommir hem från några fantastiska dagar på Åland eckerö solvik ;)
Vi har :
Badat , kört gummibåt och (åkt oxå) , åkt god mat , spewlat kort , trampat tramp båt och åkt vatten ruskana :D
HAR vart en bra helg .
Ska nog åka hem i morron ,men vi får se det beror på min underbara syster hur hon gör . Det är ju nämligen riddardagarna i lilla mariefred i helgen mysigt mysigt .
Köpte lite godis på båten och ögonskugga på taxfree
Men nu ska jag nog göra lite tee gott :)

Hare så bra skriver kanske i morron

inte en sån modell vi trampa men en tramp båt ifl

och en suuuper fiun bild ppå mig .

ÅLAND

nu åker jag till åland och kommer inte kunna blogga tills på torsdag eller jag kommer hem på kvällen på torsdag .

...

Hej :)
jag vaknade vid 10 låg i sängen ett tag gick upp och satta mig vid datan , åt frukost väntade på att pappa coh losan skulle komma hem dom var ute och gick .
sen vid 12 cyklade vid till singö camping och år glass jag jag cyklade 9 ,92 km  jag vet jag är fett duktig :D
Senare i kväll ska vi på middag hos några som losan känner och då måste jag väll cykla
Längtar till i  morron när jag måste gå upp typ 8 det är ju inte så kul men det ska bli roligt att åka till åland till Alva Johan och Lena  så kommer alltså¨inte kunna blogga på några dagar vi kommer hem på torsdag till losan och jag HOPPAS att vi åker hem till maroiefred på fredag :D
Men ska äta nu PUss

@singöööö

Hej :)

Gick upp halv 9 :O men var tvungen för skulle åka vid 10 till läggesta för att åka tåg till stockholm och där i från gå till city terminalen sedan buss till grisslehamn :) är nu framme eller har vart framme ett tag :)
senare ska jag fräffa Ellen , HOn har sommar stuga här på singö . träffade henne förra året :) ska bada i think ;)
 Min dator har gått sönder :((( får se om pappa kan fixa den  hoppas det . han jobbar ju med sånt att laga datorer och ta bort virus  :D
 jag laddar in bilderna omhan lykas fixa den :) just nu lånar jag pappas data men han ska ha den nu :)

Får se om jag bloggar senare

Hejdååå ♥

taxingeee

Hej :)
Ska nu cykla ner till maja bryggan ska åka båten med Vilma och mamma stefan . Ska bli mysigt . fika på taxinge en massa bulllar och kakor och tårtaa ;)
JAg tar kameran med
Khörs senare åpUSSSS

´hundarnaaa

Heej :)

dagen har jag inte gjort så mycket , ska snart gå ut med hundarna som jag är "hundvakt" åt dolche och berra . Ska ringa Vilma för henna cheey älsakr hundar som jag och ska följa med mig ut :D
 SKa typ gå någon timmme och sen gå ner med hundarn yill stan för att köpa glass goootttttt ! <3

DEt är lite konstigt för att jag skriver  mellan slag mellan styckerna i inlägget men när det kommer upp på bloggen så är det inte såå :(
om det är någon som vet hur man gör för att fixa det säg till vill gjärna ha hjälp ! :D

Hejdååå <3

Birka Paradise

Heelluuu :D
Om en kvart bär jag och mamma mig av till Läggesta där vi träffar faster och Emma . Vi tar tåget till stockholm och äter lunch där sen går vi på båten och kommer ha 24 timmar roligt och mysigt :)
hinner inte skriva mer nu men vi hörs :)

kryssing

Heej :)
Dagen har varit bra , vi åkte till huddinge och firade MAlin sedan åkte vi och bada :) slutade med att vi gick och köpte pizza och satta oss i parken och åt :D mysigt inte varje dag man är på liljeholms grjes ;)
Och jag längtar till i morron för jag ska på kryssning med Mamma Faster och Emma :D  ska bli super ultra mysigt vi åker birka paradise :)
Men ska fixxa iordnoing all min smutstvätt för mamsen har tvättstugan i morron .
puss från en glaad tjej :)

huddinge

Hej:)
skulle ju ha en blogpaus men när jag ändå sitter vid datan så kan jag ju slänga in ett inlägg :D

Ska göra mig i  ordning nu  ska till stockholm eller huddinge till Moster min och malin min kusin har fyllt år så vi ska gratta henne. Och dom ska till USA lite avdensjuk :(
Nu väntar vi bara på att stefan ska svara så attt vi  kan boka kryssnin gpå onsdag :D mysigt annars blir det väll mamma och jag ? eller kanske mammas kompis och hennes barn ? :D
Men bloggar kanske senare :)

härligt med sommar !

Hejsaan :) skulle bloggat i måndags från min käre kompis iphone men det gick inte :(
har iallafall haft en bra vecka i halmstad med Carro ,  I måndags var vi på liseberg va väldigt roligt. tisdag stranden onsdag stranden och söndagen när vi kom oxå stranden torsdagen shoppa fredagen åka tåg hem:)
Nu är det söndag tror jag ;) och mamma har en veckas semaster till vi har inte bestämt vad vi ska göra men ska prata om det ikväll :D
På trosdag tror jag att jag åker till Pappa fast han är nog hos losan så blir att åka dit :)

men jag orkar inte blogga nu så jag tar här och med en bloggpaus men om jag orkare slänger jag in ett inkägg lite då och då :)

i want you !

Hej :)
Sitter och kollar på tv . ska nog lägga mih i sängen och kolla på klassträffen om kanske nogon timme ? :)
Kanke bloggar från mobilen i morron och hela veckan men vi får se om det går mitt internett funkar inte på mobilen !!! lite surt eftersom spotify oxå är litteee seeeegt :(
och jag kan inte ta emot mms helller j*vla skit mobil ! tur jag håller på att spara till en iphone men kommer väll aldrig få råd får väll hoppas på bidrag från mamsen och papsen ! :D
"drömmen" att ha en sån !

i like you!

Hej :)
Dagen har vart bra , var väldigt nerös i början men det gick fintfint :)
fick stå på senen och krama svettiga killar ;) haha jag dekade ut priser och då ville några ha kramar en del i  min ålder haha ;D
när jag kom hem hade jag väldigt ont i fötterna ajajaj ! :( men det mesta har gått över :)
Nu ska jag packa klart allt för i morron eller jag har redan packat men ska bara checka :)
vi åker här ifrån vid kvart i 9 i morron så blir att gå upp tidigt :O men har ju nästan blivit van eller? :S
Så HÄR fin var jag  hihi :D
Och så HÄR god pannacotta åt jag igår :)
och Lilla jag :)

en liten bildbomb ;)

var fett skönt i vattnet nu har jag ätit ‎Passionsfrukt pannacotta supergott :D
Nu kollar ja på dirtydancing :)
kommer nog inte hinna skriva ett inlägg i morronbitti men kanke ska upp vid 8 och fixa mej men kanske hinner annars skriver jag när jag kommer hem
här är lite bilder från midsommar
Jag :D
Maalin
Jonathan och stefan
Jag och oliver
Jonathan

bada :)

Hej
dagen har vart mysigt . losan och jag åkte in till Mariefred  runt halv ett och skulle kolla om det fanns någon klipp tid på dropp in men hon fick boka tid kolckan halv 3 så vi gick runt i alla affärer och kolla typ som turister :D vi år glass på TGT (två goda ting ) sedan när vi kom hem gjorde jag inte så mycket efter ett tag gick jag över till Tuva och Max och bada i deras poool ;D 16 grader :O
när jag kom hem åt vi  middag och losan har gjort efterrätt :D
nu ska vi cykla ner och ta ettt kvällsdopp sedan äta efterrätt mummms :D
hoppas eran dag har vart bra (Y)

jag <3 dig eller?

kan inte sova så sitter och msnar med en kompis :)

I morron blir det npg en tripp in till mareifred och kolla om detfinns någon klipp tid till losan :D
jag och mina kusiner malin och jonathan i julas :)
COOLing från förra året ;D
PUSSS

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu